Blogger Templates

Thursday, October 6, 2011

tacinkkk ~ xleh blah der..

1 mnggu yg lps punyer citer
mmg x ku duga lgsg...

ehem2...
xtaula nape bila duk jaoh2 nie kan,,,
asik nk meleleh jer
sikit punye hal pun leh jd bahan

mybe sbb rndu kat fmly kot..hahaha
yg xleh blah nyer,,,sedu sedan beb

puncanye sbb bro aku x caye kat aku
caye utk beli sebuah printer..
hohoho~mmg xleh caye tol citer aku ni
ade ke patut dia ckp aku xtau beli
dh la aku duk jaoh
kalo x caye nape x beli je msa nk g cni
aduyaiiii...x pun dtg la joho ni haaaa
tlg belikan...kan sng
aku beli pun coz ade pc fair
lgpun dh mmg niat nak beli printer gak
dulu bro aku gak yg suh beli sebijik
memandangkan 2bijik dh jahanam aku buat
erkkk~agaknye sbb jhanam la dia x bg bli kot
tp still gak aku kne bli
nak pakai kot..asgmnt dh la melambak
3in1 canon kira ok per..murah pun murah

hurm..nk dijadikn citer...
yg bg duit bro yg 2nd
yg x caye lak bro yg 3rd
punyela aku bengang
mcm aku ni xtau sgt nk handle life sndri
tau la aku ni sengal sikit
tp sikit jela..x bnyk pun
setakat bli printer apela sgt
bro 2nd aku pun dh ckp
bli jer..rosak buang bli lain
so xde hal la kan

dh bro 3rd aku marah2,,aku pun ngadu la
baik punye ayat kaw
bro 2nd aku ape lg...trus col nk tau pe dh jd
haaaa...xleh ckp kaw..sedu sedan~tacink beb
beria la pulak bro aku pjuk
dh mcm bdk tadika je aku ni
pdhal dh 25 doe..hahahaha

abis ngadu aku pun lega
2 hari lps 2 tersergam indah sesuatu di ats mejaku
ape lg...canon pixma 3in1 laaaa
hahaha...puas hati dpt citer arini
korang xyah bace..aku ngarut je ni
huahuahua


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...